סקר פיזי 2021 – נסגר ביום שלישי הבא ה4.8 

כפי שכולכם וודאי כבר מכירים אנחנו עורכים סקר בנושא הצרכים הפיזיים של השכונה לקראת הבנייה של תוכנית העבודה לשנת 2021. עד כה מילאו את הסקר כ 159 תושבים בעוד היעד אותו הצבנו לעצמנו הוא לפחות 200 תושבים. אם עדיין לא מילאתם את הסקר אני מפציר בכם למלא אותו בהקדם בקישור הבא  https://bit.ly/38Rhp7h

עתיד השטחים הפתוחים מסביב לשכונה. 

במסגרת הפורום דנו לצד הנושאים התפעוליים גם בהיבטים שונים הנוגעים לעתיד השטחים הפתוחים מסביב לשכונה נוכח תוכניות הפיתוח בשכונה (הרחבה של שלב ג, הר חומה ה). במסגרת זו דנו ברציפות של השטחים מאזור גבעת הארבעה עד לאזור החורשה לחיבור בינהם לשטחי הספר ממזרח לשכונה ולאופן שבוא התוכניות הקיימות עשויות לפגוע ברצף הזה.

סיכום פגישה – פורום אורבני (וועדה פיזית) – 27.7 

עלה לאתר האינטרנט של המנהל סיכום הפגישה והמצגת שלוותה אותה. מעתה והלאה אנחנו מתכננים להעלות את כלל הסיכומים והמצגות מן הפורמים לאתר האינטרנט של המנהל הקהילתי על מנת לקדם יותר שקיפות ולאפשר ליותר תושבים להתעדכן בנושאים האורבניים בשכונה. הסיכום והמצגת כוללים סקירה של הנושאים האורבניים והפיזים על הפרק.

פעילים בחורשה 9.8 (שיחה בזום) 

כחלק מן העיסוק בחורשה המקיפה את שלב ג האגף בשיתוף עם שכונה צעירה במנהל הקהילתי יוזם מפגש תושבים בזום בנושא פעילות בחורשה בתאריך ה9.8 בשעה 18:00. המטרה העיקרית של המפגש הוא לנסות לאפיין אילו סוג של אירועים אנחנו מעוניינים לקיים באזור החורשה וכיצד אנחנו יכולים לחבר טוב יותר את התושבים אל הטבע הסובב אותם. אתם מוזמנים לבוא עם רעיונות לפעיליות, אירועים ודרכים בהם ניתן להנגיש את החורשה לתושבים.

https://bit.ly/3f2j2QJ

הצגה לפורום האורבני – קו כחול מפורט 17.8

כחלק מן יצאה לעבודות של הקו הכחול עתידים להציג לנו בתאריך ה17.8 התוכניות עבודה המפורטות של הקו הכחול אשר עתיד לעבור בדרך חברון. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך

 

 

דילוג לתוכן