סקר פיזי 2021 – תוצאות ביניים 

כפי שצויין בעדכון הקודם הסקר נסגר ביום שלישי ה4.8 עד כה ענו על הסקר כ173 תושבים מן השכונה אשר מהווה סכום מכובד לכל הדעות בתחילת שבוע הבא אנחנו עתידים לעבור על על כלל ההערות ולהוציא סיכום מסודר אשר יעלה לאתר בינתיים אתם מוזמנים להתעדכן בתוצאות הביניים אשר עלו לאתר האינטרנט של המנהל.

https://bit.ly/2Xs37Fv

ראש הגבעה – האתר הארכיאולוגי  

אנחנו בימים אלו ממשיכים לקדם את הנושא הנגישות והפתיחה של האתר הארכיאולוגי בראש הגבעה לפעיליות חינוכיות בשיתוף עם רשות העתיקות. כבר בחודש הקרוב אנחנו מתכננים לקיים סיור של נציגים מהצוות החינוכי במנהל ביחד עם רשות העתיקות והמתכנן האורבני הקהילתי כאשר התקווה היא כבר להתחיל בשנת הלימודים הקרובה בפעיליות האתר. במקביל אנחנו בודקים מודלים שונים של הנגשה ארוכת טווח של האתרים הארכיאולוגים מסביב ובתוך השכונה אשר מהווים נכס משמעותי מבחינה תרבותית , היסטורית ונופית בשכונה. בימים אלו אנחנו פועלים להקים פורום תושבים אשר יעסוק בנושא באופן ממוקד, תושבים אשר מעוניינים לקחת חלק מוזמנים לפנות למתכנן האורבני השכונתי במייל plan.shmuel@gmail.com.

פעילים בחורשה 9.8 (שיחה בזום) 

יום ראשון, 9.8 בזום בשעה  20:30
בימים אלו מקודמת תוכנית הרחבה של שלב ג' בהיקף של 1500 יחידות דיור. התוכנית עצמה מיועדת להיבנות על גבי החורשה הקיימת ועומדת בסתירה ליעוד הקרקע הנוכחי לשימור נופי. בפגישה נדון בתכניות האורבאניות הקיימות ובתכנית פעולה אפשרית לשימור החורשה.

https://bit.ly/3f2j2QJ

פורום אורבני מקוצר והצגה התכנון המפורט של הקו הכחול (הרכבת הקלה בדרך חברון) 17.8

כחלק מן יצאה לעבודות תוכנית אב לתחבורה עתידה להציג להציג לנו בתאריך ה17.8 בשעה 18:00 את התוכניות עבודה המפורטות של הקו הכחול (רכבת קלה בדרך חברון) לאחר מפגש זה יתקיים כמו כן פורום אורבני מקוצר אשר הלוז אליו יפורסם שבוע הבא.

https://bit.ly/2BWyJvn

דילוג לתוכן