מלאכת מחשבת

מלאכת מחשבת | בהדרכת: ירדן קולסי-בעל תואר ראשון בעיצוב, עוסק באומנות בשילוב קהילה ואלי-פנחס גולן-מדריך ומחנך.בעל תואר ראשון במתמטיקה ובפילוסופיה ודוקטורנט לפילוסופיה

מלאכת מחשבת

מעבדה ליצירה רב תחומית

המעבדה ליצירה הרב תחומית בחומת שמואל הינה בית ליצירה, הבנויה על פדגוגיה מותאמת למאה ה-21 ומאגדת בתוכה מגוון רחב של כלים חדשניים. במעבדה נתנסה במידול, סריקה והדפסה בתלת-מימד ברמה הגבוהה ביותר, נשתמש במכונת חיתוך לייזר, בכלי נגרות מתקדמים ובתוכנות מחשב שונות. בנוסף, נשתמש גם בטכניקות מסורתיות, הכוללות מלאכת יד: פיסול, עבודה עם צבע, דבקים ועוד. מדי חודש נעבוד על פרוייקט בו כל משתתף יפתח את היצירתיות האישית שלו, בהתבסס על למידה מתוך התנסות במגוון הרחב של טכניקות היצירה והכלים שבחדר והיכרות עם עולמות עכשוויים כמו תכנות, AI, אלקטרוניקה, והנדסה.
החוג מעודד גישה פתוחה ורחבת אופקים לחיים, ומאפשר למשתתפים בו למצוא דרכים שונות כדי לגשת לבעיה ולהסתכל עליה כהזדמנות להתמודדות והעצמה. כמו כן, הלמידה נעשית מתוך צורך וחקר עצמי לפיתוח פתרונות בלי מגבלות ובשיתוף פעולה קבוצתי, ומקנה תחושת הצלחה והישגיות רבי עוצמה על ידי תוצרים מרשימים. הכל בליווי והכוונה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

בלחיצה על כפתור "להרשמה לחוג" יש לעשות חיפוש בשורת החיפוש "מלאכת מחשבת" ולבחור את הקבוצה המתאימה

גיל ימים שעות מחיר מיקום
ה׳-ו׳ ראשון 16:30-17:45 240 מרכז לחדשנות מרכז קהילתי מרכזי
ז’-ח’ ראשון 18:15-18:30 240 מרכז לחדשנות מרכז קהילתי מרכזי
ה'-ו תורני בנים שני 17:00-18:15 240 מרכז לחדשנות מרכז קהילתי מרכזי
דילוג לתוכן