מנהלת התחום: נגה אוסטר טלפון:  054-6236348 | מייל:  tarbut.nogaos@gmail.com

באופן מסורתי בלב פעילותה של מחלקת התרבות ניצבים ימי הזיכרון, יום העצמאות ויום ירושלים כאירועי שיא במהלך השנה. זאת לצד ציון מועדי השנה היהודיים ואירועים קהילתיים שבשיגרה. בכל אירועי התרבות אנו משקיעים חשיבה רבה בהנגשת ובהתאמת האירוע למגוון האנושי הקיים בשכונה מבחינה גילאים, דת ואמונה, שפה, צרכים מיוחדים ותחומי עניין.

הן באירוע השיא והן במהלך השנה אני רואה לנכון ליצור כמה שיותר שיתופי פעולה עם תושבי השכונה ועם שאר רכזי המינהל וניתן לראות זאת בבחירת הספקים ובאופי התכנים. השנה יצרנו יחד עם רכזת קליטה ועלייה אירוע פורים לנשים בברכת סגנית ראש העיר הגברת חגית משה, עם רכזת הטבע אירועים בגבעת הארבעה, חורשת אחר הצהריים ופארק נחל דרגה, עם רכזת משפחות צעירות הפקנו אירוע פתיחת קיץ, קיימנו בוקר תרבות למועדון הגיל השלישי, עודדנו את הנוער לקחת חלק בהפעלת האירועים והתאמנו תכנים לגיל הרך בשיתוף פעולה עם הגנים והמעונות.

כינון של תרבות כחלק מקהילתיות יציבה ופורייה בשכונה נמצא במוקד שאיפותי ועל כן אמסד מנוי להצגות איכות שיאפשר לתושבים לצרוך תרבות כדרך קבע במיטב התנאים ובמחיר משתלם. כמו כן, אפעל למצב אירועי עוגן ייחודיים לשכונה כמו למשל אירוע פורים לנשים, אירוע פתיחת קיץ בטיילת וקבלות שבת בפארק זלץ ולפתח אותם כאירועי דגל.

פועלה של ועדת התרבות ניכר לאורך כל השנה בחשיבה, בתכנון ובהוצאה לפועל של האירועים והחוויות שמספקת מחלקת התרבות. אני מזמינה אתכם התושבים לקחת חלק בעשייה המשפיעה על איכות חיינו ועל פני השכונה ולהצטרף לועדת תרבות בה הופכים חלומות למציאות.

דילוג לתוכן